קטי שטרית: "אתם תראו את הנהירה אלינו, צריכים להחזיר את השפיות"

    מהדורת הבוקר No Comments on קטי שטרית: "אתם תראו את הנהירה אלינו, צריכים להחזיר את השפיות"

    ח"כ קטי שטרית ב'מהדורת הבוקר': "אני מבינה את דרעי שמוכן למחול לליברמן, הפן האישי לא חשוב כאן, והמיקום ברשימה גם לא מעניין אותי, אבל הזהות היהודית של המדינה יותר. שנחזור לממשלה בפעם הבאה הפקנו לקחים כבר מה לעשות שהשלטון בידנו"

    צילום: Yonatahn Sindel/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שטרית (הליכוד) אומרת כי "המאבק מאז כינונה של הממשלה הזו הוא על זהותה היהודית של מדינת ישראל. כל יום שהגענו לכנסת הייתה גזירה חדשה. כל מי שיש לו נפש יהודית היה צריך לזעוק את הזעקה הזו".

    בשיחה עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורה הבוקר התייחסה שטרית לאפשרויות הפוליטיות: "האפשרויות הן רבות. בין היתר אפשר להקים ממשלה חדשה בכנסת הזו, ממשלה יהודית ציונית. אני צופה בסקרים שמפורסמים בימים אלו ואנחנו מגיעים למספרים כמו 38 מנדטים לליכוד".

    היא התייחסה להערה שיתכן שסילמן הפורשת תעקוף את מקומה (של שטרית) בתוך הליכוד: "אנחנו מדברים על הזהות היהודית של מדינת ישראל, אז מה שחשוב זה המיקום של קטי שטרית בפריימריז? אתם צריכים להבין שיש עוד אנשים עם מצפון בכנסת. משחירים אותנו בוקר וערב, לא מסתכלים על העבודה הציבורית שלנו. אני מזמינה את כל עם ישראל לראות את העבודה שלי בוועדות ובמליאה. אני שיאנית ההצעות הדחופות לסדר".

    שטרית הדגישה "אני סומכת על נתניהו, בעשור האחרון לא ידענו ימים טובים מאלה. כל עם ישראל היום מתגעגע לתקופה הזו. בתקופתנו לא היה טרור כל כך מאסיבי".

    עוד אמרה שטרית: "סילמן הבינה טוב מאוד שאנחנו יודעים לחבק. אתם תראו את הנהירה אלינו. למי שיש מצפון ורואה שהמדינה הזו הלכה בתקופה הזו מדחי אל דחי – מבין שצריכים להחזיר את השפיות".



    0 תגובות